Oferta
Ideą kampanii programatycznych jest zakup użytkownika – targetowana behawioralne reklama precyzyjnie dociera do odbiorców z grupy docelowej we właściwym czasie oraz miejscu dzięki technologii Data Driven.
Kampanie Programmatic są sposobem na budowanie widoczności i rozpoznawalności Marki. Animowane reklamy display oraz wideo gwarantują wygenerowanie zakładanego zasięgu i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców.
Kreacje są dopasowane do zainteresowań użytkownika, miejsca wyświetlania, dnia tygodnia etc., dzięki czemu mają większą skuteczność niż tradycyjne kampanie outdoorowe lub telewizyjne. Rozliczenia w modelu CPM pozwalają z kolei na precyzyjne kontrolowanie kosztów oraz efektywności działań.
Narzędzia
Korzystamy z narzędzia DoubleClick Bid Manager (DBM) z pakietu Google DoubleClick Studio. Dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować widoczne wyświetlenia reklam w ponad 80 światowych sieciach reklamowych.
Nasi specjaliści mają do dyspozycji szereg unikalnych funkcjonalności DoubleClick Bid Managera, takich jak:
- wysoce skuteczny system antyfraudowy, który wyklucza ruch generowany przez boty
- ustawienia Viewability Targeting gwarantujące widoczność reklam na zakładanym, wysokim poziomie
- ustawiernia Brand Safety weryfikujące kontent i kategorię stron, aby zapobiec wyświetlaniu reklam brandowych w nieodpowiednich miejscach
- integracja z innymi usługami Google (np. Google Adwords, Google Analytics, YouTube) i bezpośrednie przesyłanie danych
- pozyskiwanie danych do targetowania reklam ze wszystkich usług oferowanych przez Google (np. wyszukiwarka Google, sklep Google Play, poczta Gmail, mobilny system operacyjny Android)
Realizacja
Nasi specjaliści Programmatic to osoby z dużym doświadczeniem w realizacji kampanii płatnych, którzy wykorzystując potęgę danych i technologii są w stanie zbudować najbardziej wymagającą strategię kierowania reklam, aby w 110% zrealizować cel kampanii reklmowej.
Kierowanie reklam opieramy na danych dotyczących miliardów realnych użytkowników, uwzględniających:
- nawyki zakupowe
- nawyki przeglądania stron
- zainteresowania
- dane demograficzne
- lokalizacje geograficzne
Certyfikaty

