Michał Winciorek , Wpisy | Fine Performance

Wpisy użytkownika:
Michał Winciorek

Rebranding usług Google

Podczas konferencji Marketing Innovations Keynote, która odbyła się 10 lipca 2018 roku, pracownicy giganta z Mountain View zaprezentowali szereg zmian zachodzących w systemach reklamowych Google. Ideą, którą przyświecała programistom wdrażającym zmiany, jest konsolidacja platform marketingowych i integracja ich w większe struktury. Na poziomie interfejsów poprawiona ma zostać z kolei wygoda obsługi oraz rozszerzony zakres funkcjonalności….

Czytaj dalej

Sprawdź jak zachowują się użytkownicy adblocków na Twojej stronie internetowej

Z opublikowanego w połowie sierpnia raportu OnAudience.com przygotowanego przez firmę Cloud Technologies wynika, że Polska plasuje się na pierwszym miejscu w rankingu popularności tzw. adblocków. Specjalne wtyczki, których zadaniem jest blokowanie wyświetlania reklam na stronach internetowych, są aktywne niemal w co drugiej przeglądarce – 46% polskich użytkowników Internetu nie widzi różnych formatów reklamowych. Aby zobrazować…

Czytaj dalej

Sprawdź puls swojego kanału – jak korzystać z YouTube Analytics?

Od pewnego czasu w skład usług oferowanych posiadaczom konta w serwisie YouTube wchodzi zaawansowane narzędzie analityczne YouTube Analytics. Nie cieszy się ono zbyt dużą popularnością – polscy internauci rzadko wyszukują frazę „youtube analytics” w Google. Zazwyczaj nawet jeśli właściciele kanału wiedzą jak uruchomić narzędzie, to brakuje im umiejętności sprawnego nawigowania po panelu i analizowania raportów.

Czytaj dalej

Google MeetExperts 2015 – merytorycznie i bez sloganów

Warszawska konferencja Google MeetExperts, zorganizowana 26/06/2015,  była chyba najciekawszym pod kątem merytoryki wydarzeniem digitalowym tego roku. Organizatorzy porzucili zgrabne slogany, analityczne „oczywistości” i peany na cześć google’owych narzędzi zajmując się zamiast tego mało znanymi funkcjonalnościami Analyticsa, AdWordsa oraz Tag Managera. Zaproszeni prelegenci dysponowali imponującą wiedzą ekspercką, którą w przystępny (ale nie laicki) sposób przekazali zgromadzonym…

Czytaj dalej

Byliśmy na Google CEE Agency Day 2015

W dniach 15-17 czerwca w malowniczej czeskiej Pradze odbył się jeden z najbardziej prestiżowych eventów środowiska e-marketingu – Google CEE Agency Day 2015. Organizowany po raz trzeci zjazd przedstawicieli agencji SEM z Europy Środkowo-Wschodniej był świetną okazją do integracji, wymiany doświadczeń z przedstawicielami innych firm oraz zdobycia unikalnej wiedzy z zakresu zarządzania i rozwoju agencji…

Czytaj dalej