Magdalena Hajdamowicz , Wpisy | Fine Performance

Wpisy użytkownika:
Magdalena Hajdamowicz

Jak zwiększyć zasięg organiczny na Facebooku? 5 sposobów na zaangażowanie fanów

5 sposobów na to, aby zasięg organiczny na Facebooku poszybował w górę

Zmiany w algorytmie Facebooka spędzają marketerom sen z powiek. Profile marek i firm, nawet te z kilkudziesięcioma tysiącami fanów, nie są już promowane w newsfeedzie. Ich miejsce zajmują posty naszych znajomych i rodziny oraz posty z grup. I choć zawsze najskuteczniejszym sposobem na dotarcie do fanów będzie płatna reklama na Facebooku, możemy postarać, aby zasięg…

Czytaj dalej

Targetowanie reklam na Facebooku – 5 skutecznych sposobów

Targetowanie reklam na Facebooku polega przede wszystkim na precyzyjnym określeniu grupy odbiorcow

Znacie to uczucie, kiedy kilka dni po przygotowaniu świetnych grafik i dogłębnym zoptymalizowaniu kampanii reklamowej na Facebooku odkrywacie, że koszt pozyskania fana lub odwiedzenia przez niego Waszej strony www jest horrendalnie wysoki? Z doświadczenia wiem, że nazwanie tego staniu poirytowaniem jest dużym niedopowiedzeniem. Jego przyczyną jest najczęściej nieodpowiednie dobranie grupy docelowej, czyli nieprawidłowe targetowanie reklam….

Czytaj dalej

Konferencja Google Partners Connect

Już jutro o godzinie 10:00 będziemy gospodarzem wyjątkowej konferencji Google Partners Connect przygotowanej wspólnie z Google. W trakcie spotkania nasi goście będą mieli okazję dowiedzieć się jak skutecznie reklamować się w Google. Przedstawiciele Google opowiedzą jak rozwijać firmę w internecie, obalą kilka największych mitów dotyczących reklamy online i zdradzą kilka wskazówek jak skutecznie wykorzystywać program…

Czytaj dalej

Bo w słowie jest siła, czyli jak pisać, aby inni chcieli czytać?

Większość z nas perfekcyjnie włada językiem polskim. Nie ma co się dziwić, w końcu stykamy się z nim codziennie. Już od pierwszych chwil życia słyszymy polską mowę, osłuchujemy się z językiem, a później wraz z wiekiem korzystamy z polskiego coraz bardziej świadomie. Mówimy, czytamy i piszemy … No właśnie, piszemy. Ale czy wiemy co zrobić…

Czytaj dalej

Co Google wie o świętach? [infografika]

Do Bożego Narodzenia zostało niewiele czasu. Wielu z nas już dawno dopadła gorączka przedświątecznych zakupów, a wraz z nią potrzeba znalezienia idealnego drzewka i kupienia najdorodniejszego karpia. Tworzymy więc długie listy zadań na poszczególne dni, które mają nam pomóc zdążyć ze wszystkim na czas. Dziwnym trafem okazują się równie czytelne, jak wykresy Jacka Gmocha. Na…

Czytaj dalej

Content is the king!!!

Czasy się zmieniają, portale społecznościowe ewoluują w nieprawdopodobnym tempie, a konkurencja zdaje się nigdy nie spać. Gdy jedni oddają się słodkiemu wypoczynkowi, inni opanowują Facebooka. Pobudka. Nie spać! Trzeba dołożyć wszelkich starań, aby być krok przed nimi. A dziś, gdy konkurencja jest olbrzymia, bycie liderem jest sprawą znacznie bardziej skomplikowaną niż rok, dwa lata temu.

Czytaj dalej