Fine Performance , Wpisy | Fine Performance

Wpisy użytkownika:
Fine Performance

Persony, czyli jak zrozumieć klienta

Precyzyjne zdefiniowanie odbiorcy to podstawowy krok nie tylko przy planowaniu działań w obszarze content marketingu czy social mediów, ale także przy tworzeniu wszelkich tekstów dla Internetu. Tylko mając jasny obraz potencjalnego konsumenta, jesteśmy w stanie dobrać właściwy i skuteczny sposób komunikacji i prezentacji naszej marki. Właśnie po to tworzy się persony.

Czytaj dalej

Dotacja UE dla Fine Performance

Dobre wieści! Choć za kilka dni rozpocznie się kalendarzowe lato, upał nieco wszystkich rozleniwi, a branża zacznie sezon ogórkowy to Fine Performance nie zwalnia tempa. Będzie się działo! Pozyskaliśmy dotację w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VIII  8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałania 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.

Czytaj dalej

Dzień Google dla Agencji – CEE Budapeszt 2014

Już we wtorek 13 maja rozpocznie się kolejna edycja Dnia Google dla Agencji, która tym razem odbędzie się poza granicami Polski. W tym roku Google CEE Agency Day 2014 będzie mieć miejsce w Budapeszcie, aby promować międzynarodową integrację i umożliwić wymianę doświadczeń między agencjami z różnych krajów Europy Środkowej i Wschodniej.

Czytaj dalej

Czy tekst reklamowy może być uniwersalny?

Czy możliwe jest stworzenie skutecznego tekstu reklamowego, który będzie można z powodzeniem wykorzystać do każdej kampanii reklamowej, bez różnicy czy przedmiotem promowanym będzie produkt czy usługa? Czy tworzenie sloganu lub treści komunikatu reklamowego, który będzie można odnieść do wszystkiego ma w ogóle sens? Do tej pory zakładano, że prawidłowo skonstruowany tekst reklamowy przedstawia odbiorcy wyróżniającą…

Czytaj dalej

7 sprawdzonych formuł nagłówkowych

To czy zdecydujemy się przeczytać konkretny artykuł w dużej mierze zależy od atrakcyjności jego nagłówka. Aby zatrzymać czytelnika, należy go zainteresować, zdziwić lub złożyć obietnicę korzyści. Formy nagłówkowe mogą mieć charakter pytań, wykrzyknień lub oświadczeń – najwyższą skuteczność mają równoważniki zdań. Poniżej prezentujemy 7 rad dotyczących efektywnych formuł nagłówkowych.

Czytaj dalej

7 rad – jak napisać efektywny tekst?

Jakiś czas temu na blogu Fine Performance zamieszczony został wpis: Jak pisać artykuły typu presell page?, który zawierał wskazówki dotyczące pisania poprawnych artykułów na portale typu Presell Page. Dziś przedstawimy 7 skutecznych rad, które pomogą pisać teksty nie tylko poprawne, ale i efektywne. Czym charakteryzuje się efektywny tekst? Przede wszystkim jest atrakcyjny pod względem wizualnym,…

Czytaj dalej