Praktyczne aspekty modelowania atrybucji danych | Fine Performance

Szkolenie Google Partners - Praktyczne aspekty modelowania atrybucji danych

Szkolenie Google Partners – Praktyczne aspekty modelowania atrybucji danych

Dnia 11 maja wzięliśmy udział w szkoleniu organizowanym przez Akademię Google Partners o praktycznych aspektach modelowania atrybucji danych. Szkolenie odbyło się w warszawskiej siedzibie Google’a.

Zajęcia teoretyczne i praktyczne prowadzili Krzysztof Modrzewski i Łukasz Chwiszczuk. Poruszali oni takie zagadnienia jak ścieżka zakupowa klienta, atrybucja a urządzenia mobilne, integracja danych online i offline. Zwracali uwagę jak istotne jest tworzenie kampanii non-last clicks czy wpływ wzrastającego efektu ROPO na optymalizacje kampanii sprzedażowych.

Panelem kończącym szkolenie była dyskusja nad sposobem analizowania danych w kontekście modelowania atrybucji oraz wyznaczania i mierzenia mikrokonwersji.

Udział w szkoleniu wzięły:

Ewelina Wolniak – PPC Manager
Marta Cieślak-Szpecińska – PPC Specialist

Autor: Ewelina Wolniak

Z AdWordsem związałam się dwa lata temu. Czasami wydaje mi się, że było to wczoraj, a w rzeczywistości niedługo będę obchodziła swoją kolejną rocznicę w Fine Performance. Jako wkręcona w temat SEM planuję dalej rozwijać się i osiągać kol...