Wyświetlanie Reklam Google AdWords - nowa opcja

Nowa Opcja Wyświetlania Reklam – Google AdWords

Nowa Opcja Wyświetlania Reklam – Google AdWords

Interfejs AdWords został wzbogacony przez Google o nową (trzecią z kolei ) funkcję wyświetlania reklam dla kampanii.

Dotychczasowe opcje:

Optymalizacja pod kątem kliknięć – czyli częstsze wyświetlanie reklam o wyższym wskaźniku CTR,

Wyświetlanie naprzemienne – ustawienie tej funkcji powoduje wyświetlanie wszystkich reklam znajdujących się w grupie z jednakową częstotliwością.

Nowa opcja – Optymalizacja pod kątem konwersji – umożliwia częstsze wyświetlanie reklam które przypuszczalnie mogą przynieść większą liczbę konwersji. Nie jest regułą, że tekst reklamowy posiadający wyższy CTR będzie również posiadał większy współczynnik konwersji, dlatego nowe rozwiązanie może przynieść ciekawe rezultaty.

Zmiany można wprowadzić na karcie „Kampanie” w zakładce „Ustawienia”:

kampanie adwords

Następnie „Ustawienia zaawansowane
kampanie adwords ustawienia

Jak korzystanie z nowej opcji może wpływać na zarządzanie kampaniami AdWords?

Nowa funkcja sprawdzi się w przypadku osób, które nie mają możliwości poświęcenia dużej ilości czasu na analizy związane z prowadzonymi kampaniami AdWords. Jednak – jak każda automatyczna funkcja – tak i ta może (ale nie musi) okazać się złotym środkiem na podniesienie liczby konwersji. W związku z powyższym należy, od czasu do czasu, samodzielnie sprawdzać i optymalizować teksty reklamowe.

Autor: Tomasz Siemiński

Zarządzam zespołem specjalistów, nadzoruję projekty agencji, rozwijam usługi. W "wolnych chwilach" UX designer. Lubię proste i użyteczne rozwiązania, nie tylko w internecie.
Po pracy kolarz-amator. Jeżdżę rowerem, bo można się ścig...