Konferencja Google Partners Connect

Konferencja Google Partners Connect

Konferencja Google Partners Connect

Już jutro o godzinie 10:00 będziemy gospodarzem wyjątkowej konferencji Google Partners Connect przygotowanej wspólnie z Google. W trakcie spotkania nasi goście będą mieli okazję dowiedzieć się jak skutecznie reklamować się w Google. Przedstawiciele Google opowiedzą jak rozwijać firmę w internecie, obalą kilka największych mitów dotyczących reklamy online i zdradzą kilka wskazówek jak skutecznie wykorzystywać program AdWords.

Transmisja będzie miała formę programu publicystycznego prowadzonego przez prezentera telewizyjnego – Jarosława Kuźniara. W programie m.in:

  • Jak odnieść sukces biznesowy dzięki internetowi? Rozmowa z Arturem Waliszewskim, dyrektorem Google zarządzającym Europą Środkową i Wschodnią; rozmowa będzie dotyczyła strategicznych aspektów prowadzenia firmy oraz podejmowania decyzji na temat rozwoju i promocji biznesu
  • Wyszukiwarka klientów – jak działa reklama w Google? Prezentacja Dawida Papieża, Retail Industry Manager’a, obejmuje podstawy działania i zalety reklamy AdWords w kontekście zachowań konsumenckich oraz ścieżki zakupowej wzbogacone wskazówkami jak skutecznie wykorzystać reklamę w Google do zwiększenia sprzedaży
  • Prawdy i mity o AdWords Przemysław Modrzewski, Senior Analytical Lead, w krótkiej prezentacji obali lub potwierdzi niektóre często występujące wśród przedsiębiorców przekonania na temat reklamy w Google (poglądy wybrane na podstawie badań przeprowadzonych wśród polskich małych i średnich firm)
  • Czy warto zlecić prowadzenie kampanii zewnętrznemu specjaliście? Arkadiusz Marszałek, Head of Agency Relations – odpowie na pytania dlaczego warto pracować z agencją SEM, jak przygotować się do rozpoczęcia takiej współpracy i o czym pamiętać podczas wyboru agencji

Zapraszamy do kontaktu firmy, które chciałyby dołączyć do tego wyjątkowego spotkania.
Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z naszym działem PPC: +48 881-700-499

konferencja google partner

Autor: Magdalena Hajdamowicz

Content marketing i social media to połączenie idealne – jako specjalistka w obu tych dziedzinach poruszam się w nich sprawnie niczym Leo Messi z piłką przy nodze.

W świecie social media odpowiadam za strategię komunikacji marek oraz tw...