Google Adwords Edytor 9.7.1

Google Adwords Edytor 9.7.1

Google Adwords Edytor 9.7.1

Niedawno pojawiła się aktualizacja Google Adwords Edytora – podstawowego narzędzia prowadzenia kampanii dla osób zajmujących się PPC. Wersja oznaczona numerem 9.7.1 jest kolejnym krokiem na drodze do rozbudowy tego narzędzia.

Nowa odsłona kładzie duży nacisk na zwiększenie dokładności kierowania reklam.

Bezpośrednio w Edytorze pojawiło się kierowanie reklam na kategorie zainteresowań – dzięki dostępności list, istnieje możliwość wyświetlania reklam w sieci reklamowej Google z uwzględnieniem zainteresowań internautów. Do wersji 9.7.1 opcja taka istniała jedynie w panelu on-line Google Adwords.

Google Adwords Edytor

Rozszerzona została też opcja kierowania i wyłączania reklam, co może mieć wpływ na poprawienie skuteczności reklam w wyszukiwarce dla klientów reklamujących się lokalnie. W przypadku prowadzenia kampanii dla serwisów świadczących usługi lokalnie, specjaliści PPC otrzymali możliwość kierowania reklam na podstawie fizycznej lokalizacji użytkownika uzyskanej za pomocą geolokalizacji (zapytania ogólne w danym regionie, np. studio tatuażu) lub na podstawie zamiaru wyszukiwania (zapytania zawierające lokalizację, np. studio tatuażu Łódź).

Google Adwords Edytor

W najnowszej wersji Edytora specjaliści PPC otrzymali możliwość kierowania reklam na urządzenia łączące się z Internetem przez Wi-Fi. Jest to kolejny krok – po rozróżnieniu komputerów PC, urządzeń mobilnych oraz operatorów sieci komórkowych – do zwiększenia dokładności kierowania reklam. Więcej informacji o tym, jak ustawić kierowanie na urządzenia łączące się przez Wi-Fi uzyskamy w pomocy Google Adwords.

Google Adwords Edytor: reklamy na urządzenia Wi-Fi

Należy też wspomnieć o wprowadzeniu: narzędzia zmian wielkości liter w tekstach reklamy, automatycznej poprawie adresów docelowych w reklamach oraz rozszerzeniu opcji kopiowania ustawień kampanii (bardzo przydatnej przy zarządzaniu dużymi kontami); więcej na ten temat w pomocy Google AdWords.

Podsumowując

W nowej wersji edytora poprawiona została użyteczność i wygoda pracy. Zauważalne jest zwiększenie szybkości pobierania dużych kont (kolejny, po wprowadzeniu w wersji 9.5 pobierania w tle, krok ułatwiający pracę specjalistów PPC) oraz poprawiono funkcjonalność opcji drag and drop. Zauważalnie poprawiła się też stabilność samego edytora.
Rozszerzenie funkcjonalności Edytora Google Adwords poprawi komfort pracy osób pracujących przy prowadzeniu kampanii PPC.

Pobierz najnowszy Google Adwords Editor.

Google Adwords Edytor 9.7.1
Oceń wpis

Autor: Tomasz Siemiński

Zarządzam zespołem specjalistów, nadzoruję projekty agencji, rozwijam usługi. W "wolnych chwilach" UX designer. Lubię proste i użyteczne rozwiązania, nie tylko w internecie.
Po pracy kolarz-amator. Jeżdżę rowerem, bo można się ścig...