Sprawdź jak zachowują się użytkownicy adblocków na Twojej stronie internetowej

Z opublikowanego w połowie sierpnia raportu OnAudience.com przygotowanego przez firmę Cloud Technologies wynika, że Polska plasuje się na pierwszym miejscu w rankingu popularności tzw. adblocków. Specjalne wtyczki, których zadaniem jest blokowanie wyświetlania reklam na stronach internetowych, są aktywne niemal w co drugiej przeglądarce – 46% polskich użytkowników Internetu nie widzi różnych formatów reklamowych. Aby zobrazować…

Czytaj dalej

Działanie reklamy dynamicznej na przykładzie portalu parentingowego dzidziusiowo.pl

Czym jest reklama dynamiczna w sieci wyszukiwania? DSA (Dynamic Search Ads) to rodzaj reklamy w sieci wyszukiwania, który Google rekomenduje dla reklamodawców z rozbudowaną witryną i dużym asortymentem produktów. W przeciwieństwie do standardowych reklam w sieci wyszukiwania, nie trzeba tworzyć listy słów kluczowych, ponieważ reklama dynamiczna działa automatycznie na podstawie zaindeksowanych treści witryny internetowej.

Czytaj dalej

Reklama na Facebooku – charakterystyka celów kampanii

cele reklamowe na FB

Media społecznościowe, a w szczególności Facebook, to dla marek szansa nie tylko na budowanie pozytywnego wizerunku wśród dotychczasowych fanów, ale też na docieranie do zupełnie nowych potencjalnych klientów. Każdego dnia na portalu Zuckerberga loguje się 15 milionów Polaków, czyli aż 64% wszystkich internautów w naszym kraju. Jak do nich dotrzeć? Najlepiej za pomocą reklamy!

Czytaj dalej

Jak zachęcić użytkowników do kliknięcia w reklamę? Poprzez rozszerzenia reklam!

rozszerzenia reklam

  Przypuszczam, że każdy reklamodawca AdWords chciałby, żeby jego reklamy wyświetlały się pierwsze w wynikach wyszukiwania Google`a. Niestety, czasami konkuruje się z reklamodawcami, którzy przeznaczają większy budżet na kampanie i wtedy trudno o wysokie miejsca w wyszukiwarce. Na szczęście nie wszystko stracone, ponieważ można lepiej wyeksponować swoją reklamę przy pomocy rozszerzeń reklam.

Czytaj dalej

Targetowanie reklam na Facebooku – 5 skutecznych sposobów

Targetowanie reklam na Facebooku polega przede wszystkim na precyzyjnym określeniu grupy odbiorcow

Znacie to uczucie, kiedy kilka dni po przygotowaniu świetnych grafik i dogłębnym zoptymalizowaniu kampanii reklamowej na Facebooku odkrywacie, że koszt pozyskania fana lub odwiedzenia przez niego Waszej strony www jest horrendalnie wysoki? Z doświadczenia wiem, że nazwanie tego staniu poirytowaniem jest dużym niedopowiedzeniem. Jego przyczyną jest najczęściej nieodpowiednie dobranie grupy docelowej, czyli nieprawidłowe targetowanie reklam….

Czytaj dalej

5 sposobów na wykorzystanie Google Tag Managera w SEO

Może nie każdy używa, ale na pewno każdy słyszał o Menedżerze tagów Google, czyli Google Tag Manager (GTM). Dla tych, którzy jednak nie wiedzą, podpowiem, że to darmowe narzędzie internetowego giganta z Mountain View, udostępnione szerszemu gronu w 2015 roku. GTM umożliwia marketerom, content managerom oraz osobom bez specjalistycznej wiedzy programistycznej, zarządzanie oraz instalowanie tzw….

Czytaj dalej