Blog o Social Media - Facebook, Twitter, Instagram

Social Media

Jak zwiększyć zasięg organiczny na Facebooku? 5 sposobów na zaangażowanie fanów

5 sposobów na to, aby zasięg organiczny na Facebooku poszybował w górę

Zmiany w algorytmie Facebooka spędzają marketerom sen z powiek. Profile marek i firm, nawet te z kilkudziesięcioma tysiącami fanów, nie są już promowane w newsfeedzie. Ich miejsce zajmują posty naszych znajomych i rodziny oraz posty z grup. I choć zawsze najskuteczniejszym sposobem na dotarcie do fanów będzie płatna reklama na Facebooku, możemy postarać, aby zasięg…

Czytaj dalej

Reklama płatna na LinkedIn – pytania i odpowiedzi

reklama na linkedin

LinkedIn to przede wszystkim dobre miejsce do zaprezentowania swojej sylwetki zawodowej potencjalnemu pracodawcy i zbudowania sieci kontaktów. Z punktu widzenia przedsiębiorcy, to także doskonałe narzędzie rekrutacyjne. Mimo to, reklama na LinkedIn jest rzadko wybieraną formą promocji online wśród polskich użytkowników. Czy słusznie?

Czytaj dalej

Reklama na Facebooku – charakterystyka celów kampanii

cele reklamowe na FB

Media społecznościowe, a w szczególności Facebook, to dla marek szansa nie tylko na budowanie pozytywnego wizerunku wśród dotychczasowych fanów, ale też na docieranie do zupełnie nowych potencjalnych klientów. Każdego dnia na portalu Zuckerberga loguje się 15 milionów Polaków, czyli aż 64% wszystkich internautów w naszym kraju. Jak do nich dotrzeć? Najlepiej za pomocą reklamy!

Czytaj dalej

Targetowanie reklam na Facebooku – 5 skutecznych sposobów

Targetowanie reklam na Facebooku polega przede wszystkim na precyzyjnym określeniu grupy odbiorcow

Znacie to uczucie, kiedy kilka dni po przygotowaniu świetnych grafik i dogłębnym zoptymalizowaniu kampanii reklamowej na Facebooku odkrywacie, że koszt pozyskania fana lub odwiedzenia przez niego Waszej strony www jest horrendalnie wysoki? Z doświadczenia wiem, że nazwanie tego staniu poirytowaniem jest dużym niedopowiedzeniem. Jego przyczyną jest najczęściej nieodpowiednie dobranie grupy docelowej, czyli nieprawidłowe targetowanie reklam….

Czytaj dalej

Persony, czyli jak zrozumieć klienta

Precyzyjne zdefiniowanie odbiorcy to podstawowy krok nie tylko przy planowaniu działań w obszarze content marketingu czy social mediów, ale także przy tworzeniu wszelkich tekstów dla Internetu. Tylko mając jasny obraz potencjalnego konsumenta, jesteśmy w stanie dobrać właściwy i skuteczny sposób komunikacji i prezentacji naszej marki. Właśnie po to tworzy się persony.

Czytaj dalej

Content is the king!!!

Czasy się zmieniają, portale społecznościowe ewoluują w nieprawdopodobnym tempie, a konkurencja zdaje się nigdy nie spać. Gdy jedni oddają się słodkiemu wypoczynkowi, inni opanowują Facebooka. Pobudka. Nie spać! Trzeba dołożyć wszelkich starań, aby być krok przed nimi. A dziś, gdy konkurencja jest olbrzymia, bycie liderem jest sprawą znacznie bardziej skomplikowaną niż rok, dwa lata temu.

Czytaj dalej

Więcej przycisku +1 w reklamach

Do niedawna społecznościowy przycisk +1 pojawiał się przy wynikach wyszukiwania, na samych witrynach oraz przy reklamach AdWords w wyszukiwarce; z nadejściem października Google umożliwiło rekomendacje przy kreacjach w sieci reklamowej. Co to oznacza? Trafniejsze reklamy, zwiększenie przychodów i możliwość zbudowania sieci społecznościowej wokół samych reklam.

Czytaj dalej