Blog o PPC Marketing - Google Adwords/Display, Remarketing

PPC

Reklamy Wideo w AdWords – część 1

Wraz z pojawieniem się nowego interfejsu wideo, w obrębie Google Adwords (Google Adwords dla Wideo) w znacznym stopniu zwiększyły się możliwości działania reklamodawców w obszarze form audiowizualnych. Namnożenie się formatów reklam, sposobów naliczania opłat oraz możliwości targetowania, mogło wprowadzić mały zamęt, dlatego warto omówić po kolei wszystkie dostępne (z poziomu konta AdWords) opcje. Ponieważ jest…

Czytaj dalej

Kilka słów o Udostępnianej Bibliotece w AdWords

W ostatnim czasie w interfejsie AdWords udostępniona została opcja wykluczania miejsc docelowych na poziomie całego konta, z której można skorzystać za pomocą narzędzia Udostępniana Biblioteka. Wprowadzenie tego usprawnienia jest dobrem pretekstem, aby przyjrzeć się wyżej wymienionemu narzędziu.

Czytaj dalej

Google Adwords Edytor 9.7.1

Niedawno pojawiła się aktualizacja Google Adwords Edytora – podstawowego narzędzia prowadzenia kampanii dla osób zajmujących się PPC. Wersja oznaczona numerem 9.7.1 jest kolejnym krokiem na drodze do rozbudowy tego narzędzia. Nowa odsłona kładzie duży nacisk na zwiększenie dokładności kierowania reklam.

Czytaj dalej

Więcej przycisku +1 w reklamach

Do niedawna społecznościowy przycisk +1 pojawiał się przy wynikach wyszukiwania, na samych witrynach oraz przy reklamach AdWords w wyszukiwarce; z nadejściem października Google umożliwiło rekomendacje przy kreacjach w sieci reklamowej. Co to oznacza? Trafniejsze reklamy, zwiększenie przychodów i możliwość zbudowania sieci społecznościowej wokół samych reklam.

Czytaj dalej

Google Adwords Express

W ostatnim czasie firma z Mountain View udostępniła narzędzie Google Adwords Express, czyli uproszczoną wersję dobrze znanego interfejsu Google Adwords. Jest to usługa wspierająca Google Places i umożliwia ona lokalne wyświetlanie reklam. Grupa docelowa reklamodawców AdWords Express to lokalne biznesy nie mające na daną chwilę możliwości lub potrzeby tworzenia większych kampanii o znacznym zasięgu. Sam…

Czytaj dalej

Kierowanie Tematyczne w Google AdWords

W ostatnich dniach Google uruchomił na kontach AdWords nową funkcję adresowania reklam w sieci. Dotychczas możliwe było kierowanie kontekstowe lub na wybrane miejsca docelowe. Nowa opcja umożliwia wyświetlanie reklam w sieci uwzględniając z góry zdefiniowaną tematykę stron. Do dyspozycji reklamodawców jest 1700 tematów i podtematów. Jak podaje Google, system analizuje wszystkie słowa na stronie, aby w następnej…

Czytaj dalej

Analiza Konkurencji Google AdWords

Od niedawna w Polsce dostępne jest nowe narzędzie Google, które pomoże reklamodawcom AdWords analizować poczynania konkurencji. Jak na razie możliwe jest wyłącznie korzystanie z anglojęzycznej wersji interfejsu, dlatego aby używać opcji konieczna jest zmiana ustawień.

Czytaj dalej