Sprawdź puls swojego kanału – jak korzystać z YouTube Analytics?

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Od pewnego czasu w skład usług oferowanych posiadaczom konta w serwisie YouTube wchodzi zaawansowane narzędzie analityczne YouTube Analytics. Nie cieszy się ono zbyt dużą popularnością – polscy internauci rzadko wyszukują frazę „youtube analytics” w Google. Zazwyczaj nawet jeśli właściciele kanału wiedzą jak uruchomić narzędzie, to brakuje im umiejętności sprawnego nawigowania po panelu i analizowania raportów.

Czytaj więcej


Google MeetExperts 2015 – merytorycznie i bez sloganów

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Warszawska konferencja Google MeetExperts, zorganizowana 26/06/2015,  była chyba najciekawszym pod kątem merytoryki wydarzeniem digitalowym tego roku. Organizatorzy porzucili zgrabne slogany, analityczne „oczywistości” i peany na cześć google’owych narzędzi zajmując się zamiast tego mało znanymi funkcjonalnościami Analyticsa, AdWordsa oraz Tag Managera. Zaproszeni prelegenci dysponowali imponującą wiedzą ekspercką, którą w przystępny (ale nie laicki) sposób przekazali zgromadzonym w PinUp Studio słuchaczom.

Czytaj więcej


Byliśmy na Google CEE Agency Day 2015

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

W dniach 15-17 czerwca w malowniczej czeskiej Pradze odbył się jeden z najbardziej prestiżowych eventów środowiska e-marketingu – Google CEE Agency Day 2015. Organizowany po raz trzeci zjazd przedstawicieli agencji SEM z Europy Środkowo-Wschodniej był świetną okazją do integracji, wymiany doświadczeń z przedstawicielami innych firm oraz zdobycia unikalnej wiedzy z zakresu zarządzania i rozwoju agencji SEM.

Czytaj więcej


SEMcamp XVIII pod znakiem Mobile

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Za nami kolejna, osiemnasta edycja SEMcamp, czyli spotkania specjalistów z szeroko rozumianej branży marketingu internetowego. Prelekcje odbyły się na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, a samo wydarzenie upłynęło głównie pod znakiem Mobile. Sprawdź krótką relację ze zjazdu SEMcampowiczów!

Czytaj więcej


Relacja z European Marketing Automation Congress

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

17 prelegentów. Ponad 1000 gości. 25 listopada na warszawskim Stadionie Narodowym odbyła się druga edycja Kongresu Marketing Automation. Najlepsi w Polsce specjaliści pokazali na przykładzie swojej pracy, jak przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi  zmienić podejście do tradycyjnego marketingu. Byliśmy tam!

Czytaj więcej


Relacja z Think Analytics 2014

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Wczoraj, 21 października odbyła się konferencja Think Analytics 2014, organizowana przez Google Polska. Ten event to prawdopodobnie największe i najważniejsze wydarzenie dla ekspertów i przedstawicieli agencji zajmujących się na co dzień analityką internetową. Konferencja miała charakter międzynarodowy, dlatego  oprócz polskich przedstawicieli Google (m.in. Przemysława Modrzewskiego, Mariusza Gąsiewskiego czy samej dyrektor Agnieszki Hryniewicz-Bieniek), pojawili się także goście z zagranicy (Lukas Bergstrom, Justin Cutroni, czy Toby McAra).

Również pełen zapału i spragniony nowinek branżowych zespół Fine Performance wybrał się do warszawskich Złotych Tarasów, gdzie odbywała się konferencja, aby poszukać inspiracji do codziennych analiz. Zapraszam do przeczytania relacji nt. najciekawszych wystąpień na Think Analytics 2014.

Czytaj więcej


Konferencja Google Partners Connect

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Już jutro o godzinie 10:00 będziemy gospodarzem wyjątkowej konferencji Google Partners Connect przygotowanej wspólnie z Google. W trakcie spotkania nasi goście będą mieli okazję dowiedzieć się jak skutecznie reklamować się w Google. Przedstawiciele Google opowiedzą jak rozwijać firmę w internecie, obalą kilka największych mitów dotyczących reklamy online i zdradzą kilka wskazówek jak skutecznie wykorzystywać program AdWords.

Czytaj więcej


Natalia Ircha certyfikowanym trenerem Google!

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Z niepohamowaną radością i szczerym uśmiechem informujemy, że mamy w swoim zespole wybitnego specjalistę.

Nasza PPC Manager – Natalia Ircha dołączyła do elitarnego grona certyfikowanych trenerów Google AdWords, dając nam tym samym kolejny powód do dumy.

Czytaj więcej


Content marketing – nowa filozofia reklamy

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Reklama telewizyjna już dawno przestała przynosić oczekiwane skutki. Znudzeni, znużeni i poirytowani nachalnymi blokami reklamowymi konsumenci zdają się nie zauważać tradycyjnych form reklamy.

Internauci zaczynają rozumieć wartość  swojego like’a, komentarza czy udostępnienia treści innym i dysponują nimi z rozwagą.
Współczesny internauta to człowiek świadomy mechanizmów reklamowych, ceniący swój czas i gotowy sympatyzować z marką, która w zamian za uznanie i lojalność da mu coś w zamian.
Opowie mu historię, w którą warto uwierzyć.

Czytaj więcej


Dotacja UE dla Fine Performance

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Dobre wieści!
Choć za kilka dni rozpocznie się kalendarzowe lato, upał nieco wszystkich rozleniwi, a branża zacznie sezon ogórkowy to Fine Performance nie zwalnia tempa. Będzie się działo!

Pozyskaliśmy dotację w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VIII  8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałania 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.

Czytaj więcej


Strona 1 z 812345...Ostatnia »