Relacja z European Marketing Automation Congress

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

17 prelegentów. Ponad 1000 gości. 25 listopada na warszawskim Stadionie Narodowym odbyła się druga edycja Kongresu Marketing Automation. Najlepsi w Polsce specjaliści pokazali na przykładzie swojej pracy, jak przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi  zmienić podejście do tradycyjnego marketingu. Byliśmy tam!

Czytaj więcej


Relacja z Think Analytics 2014

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Wczoraj, 21 października odbyła się konferencja Think Analytics 2014, organizowana przez Google Polska. Ten event to prawdopodobnie największe i najważniejsze wydarzenie dla ekspertów i przedstawicieli agencji zajmujących się na co dzień analityką internetową. Konferencja miała charakter międzynarodowy, dlatego  oprócz polskich przedstawicieli Google (m.in. Przemysława Modrzewskiego, Mariusza Gąsiewskiego czy samej dyrektor Agnieszki Hryniewicz-Bieniek), pojawili się także goście z zagranicy (Lukas Bergstrom, Justin Cutroni, czy Toby McAra).

Również pełen zapału i spragniony nowinek branżowych zespół Fine Performance wybrał się do warszawskich Złotych Tarasów, gdzie odbywała się konferencja, aby poszukać inspiracji do codziennych analiz. Zapraszam do przeczytania relacji nt. najciekawszych wystąpień na Think Analytics 2014.

Czytaj więcej


Konferencja Google Partners Connect

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Już jutro o godzinie 10:00 będziemy gospodarzem wyjątkowej konferencji Google Partners Connect przygotowanej wspólnie z Google. W trakcie spotkania nasi goście będą mieli okazję dowiedzieć się jak skutecznie reklamować się w Google. Przedstawiciele Google opowiedzą jak rozwijać firmę w internecie, obalą kilka największych mitów dotyczących reklamy online i zdradzą kilka wskazówek jak skutecznie wykorzystywać program AdWords.

Czytaj więcej


Natalia Ircha certyfikowanym trenerem Google!

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Z niepohamowaną radością i szczerym uśmiechem informujemy, że mamy w swoim zespole wybitnego specjalistę.

Nasza PPC Manager – Natalia Ircha dołączyła do elitarnego grona certyfikowanych trenerów Google AdWords, dając nam tym samym kolejny powód do dumy.

Czytaj więcej


Content marketing – nowa filozofia reklamy

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Reklama telewizyjna już dawno przestała przynosić oczekiwane skutki. Znudzeni, znużeni i poirytowani nachalnymi blokami reklamowymi konsumenci zdają się nie zauważać tradycyjnych form reklamy.

Internauci zaczynają rozumieć wartość  swojego like’a, komentarza czy udostępnienia treści innym i dysponują nimi z rozwagą.
Współczesny internauta to człowiek świadomy mechanizmów reklamowych, ceniący swój czas i gotowy sympatyzować z marką, która w zamian za uznanie i lojalność da mu coś w zamian.
Opowie mu historię, w którą warto uwierzyć.

Czytaj więcej


Dotacja UE dla Fine Performance

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Dobre wieści!
Choć za kilka dni rozpocznie się kalendarzowe lato, upał nieco wszystkich rozleniwi, a branża zacznie sezon ogórkowy to Fine Performance nie zwalnia tempa. Będzie się działo!

Pozyskaliśmy dotację w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VIII  8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałania 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.

Czytaj więcej


Dzień Google dla Agencji – CEE Budapeszt 2014

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Już we wtorek 13 maja rozpocznie się kolejna edycja Dnia Google dla Agencji, która tym razem odbędzie się poza granicami Polski. W tym roku Google CEE Agency Day 2014 będzie mieć miejsce w Budapeszcie, aby promować międzynarodową integrację i umożliwić wymianę doświadczeń między agencjami z różnych krajów Europy Środkowej i Wschodniej.

Czytaj więcej


Hummingbird – nowy algorytm wyszukiwarki na 15 urodziny Google

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Google rozwiało wszelkie spekulacje odnośnie zmian w algorytmie wyszukiwarki na konferencji  prasowej w Menlo Park – zorganizowanej 26 września z okazji 15 lat istnienia firmy Google. Amit Singhal (senior vice president and software engineer at Google) poinformował o uruchomieniu nowego algorytmu  Hummingbird (w Polce znany pod nazwą „Koliber”, bądź bardziej żartobliwie opisywany w branży jako „Ptasia Grypa”).

Czytaj więcej


Penguin Update 2.0 – nadchodzące zmiany w algorytmie Google

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Google Penguin Update pierwszy raz miał miejsce w kwietniu 2012, dotykając aż 5% polskich zapytań – jest to jednocześnie najwyższy odnotowany wynik (3,1% – dla angielskich zapytań, 3% – dla zapytań niemieckich, chińskich i arabskich). Główna różnica między algorytmem „Panda Update” a „Penguin Update” polega na tym, że ten pierwszy odpowiedzialny jest za walkę z witrynami niskiej jakości, natomiast Pingwin skierowany jest przeciw SPAMowi w sieci i dotyczy głównie pozycjonerów prowadzących agresywne działania z wykorzystaniem zapleczy niskiej jakości, piramid oraz linków pozyskiwanych w „nienaturalny” sposób (poprzez SWL’e, linki rotacyjne, etc).

Czytaj więcej


Bo w słowie jest siła, czyli jak pisać, aby inni chcieli czytać?

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Większość z nas perfekcyjnie włada językiem polskim. Nie ma co się dziwić, w końcu stykamy się z nim codziennie. Już od pierwszych chwil życia słyszymy polską mowę, osłuchujemy się z językiem, a później wraz z wiekiem korzystamy z polskiego coraz bardziej świadomie. Mówimy, czytamy i piszemy … No właśnie, piszemy. Ale czy wiemy co zrobić by przelane na papier słowa miał wielką moc?

Czytaj więcej


Strona 1 z 812345...Ostatnia »