Natalia Ircha certyfikowanym trenerem Google!

FacebookTwitterGoogle+Pinterest

Z niepohamowaną radością i szczerym uśmiechem informujemy, że mamy w swoim zespole wybitnego specjalistę.

Nasza PPC Manager – Natalia Ircha dołączyła do elitarnego grona certyfikowanych trenerów Google AdWords, dając nam tym samym kolejny powód do dumy.

Czytaj więcej


Content marketing – nowa filozofia reklamy

FacebookTwitterGoogle+Pinterest

Reklama telewizyjna już dawno przestała przynosić oczekiwane skutki. Znudzeni, znużeni i poirytowani nachalnymi blokami reklamowymi konsumenci zdają się nie zauważać tradycyjnych form reklamy.

Internauci zaczynają rozumieć wartość  swojego like’a, komentarza czy udostępnienia treści innym i dysponują nimi z rozwagą.
Współczesny internauta to człowiek świadomy mechanizmów reklamowych, ceniący swój czas i gotowy sympatyzować z marką, która w zamian za uznanie i lojalność da mu coś w zamian.
Opowie mu historię, w którą warto uwierzyć.

Czytaj więcej


Dotacja UE dla Fine Performance

FacebookTwitterGoogle+Pinterest

Dobre wieści!
Choć za kilka dni rozpocznie się kalendarzowe lato, upał nieco wszystkich rozleniwi, a branża zacznie sezon ogórkowy to Fine Performance nie zwalnia tempa. Będzie się działo!

Pozyskaliśmy dotację w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VIII  8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałania 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.

Czytaj więcej


Dzień Google dla Agencji – CEE Budapeszt 2014

FacebookTwitterGoogle+Pinterest

Już we wtorek 13 maja rozpocznie się kolejna edycja Dnia Google dla Agencji, która tym razem odbędzie się poza granicami Polski. W tym roku Google CEE Agency Day 2014 będzie mieć miejsce w Budapeszcie, aby promować międzynarodową integrację i umożliwić wymianę doświadczeń między agencjami z różnych krajów Europy Środkowej i Wschodniej.

Czytaj więcej


Hummingbird – nowy algorytm wyszukiwarki na 15 urodziny Google

FacebookTwitterGoogle+Pinterest

Google rozwiało wszelkie spekulacje odnośnie zmian w algorytmie wyszukiwarki na konferencji  prasowej w Menlo Park – zorganizowanej 26 września z okazji 15 lat istnienia firmy Google. Amit Singhal (senior vice president and software engineer at Google) poinformował o uruchomieniu nowego algorytmu  Hummingbird (w Polce znany pod nazwą „Koliber”, bądź bardziej żartobliwie opisywany w branży jako „Ptasia Grypa”).

Czytaj więcej


Penguin Update 2.0 – nadchodzące zmiany w algorytmie Google

FacebookTwitterGoogle+Pinterest

Google Penguin Update pierwszy raz miał miejsce w kwietniu 2012, dotykając aż 5% polskich zapytań – jest to jednocześnie najwyższy odnotowany wynik (3,1% – dla angielskich zapytań, 3% – dla zapytań niemieckich, chińskich i arabskich). Główna różnica między algorytmem „Panda Update” a „Penguin Update” polega na tym, że ten pierwszy odpowiedzialny jest za walkę z witrynami niskiej jakości, natomiast Pingwin skierowany jest przeciw SPAMowi w sieci i dotyczy głównie pozycjonerów prowadzących agresywne działania z wykorzystaniem zapleczy niskiej jakości, piramid oraz linków pozyskiwanych w „nienaturalny” sposób (poprzez SWL’e, linki rotacyjne, etc).

Czytaj więcej


Bo w słowie jest siła, czyli jak pisać, aby inni chcieli czytać?

FacebookTwitterGoogle+Pinterest

Większość z nas perfekcyjnie włada językiem polskim. Nie ma co się dziwić, w końcu stykamy się z nim codziennie. Już od pierwszych chwil życia słyszymy polską mowę, osłuchujemy się z językiem, a później wraz z wiekiem korzystamy z polskiego coraz bardziej świadomie. Mówimy, czytamy i piszemy … No właśnie, piszemy. Ale czy wiemy co zrobić by przelane na papier słowa miał wielką moc?

Czytaj więcej


Co Google wie o świętach? [infografika]

FacebookTwitterGoogle+Pinterest

Do Bożego Narodzenia zostało niewiele czasu. Wielu z nas już dawno dopadła gorączka przedświątecznych zakupów, a wraz z nią potrzeba znalezienia idealnego drzewka i kupienia najdorodniejszego karpia. Tworzymy więc długie listy zadań na poszczególne dni, które mają nam pomóc zdążyć ze wszystkim na czas. Dziwnym trafem okazują się równie czytelne, jak wykresy Jacka Gmocha. Na szczęście o samych Świętach i o tym, jak spędzają je Polacy możemy dowiedzieć się w przystępny sposób od, drugiej po Świętym Mikołaju, najlepiej poinformowanej osoby – poczciwego Wujka Google.

Czytaj więcej


Disavow Links Tool – Narzędzie do usuwania linków

FacebookTwitterGoogle+Pinterest

Wczoraj, we wtorek 16 października 2012, Matt Cutts, szef działu do walki ze spamem w Google, zaprezentował najnowsze narzędzie – Disavow Links Tool, umożliwiające usuwanie wpływu niechcianych (spamerskich) linków przychodzących. Nowa funkcjonalność, dostępna w Google Webmaster Tools, daje administratorom i właścicielom stron/serwisów internetowych możliwość blokowania/ignorowania niechcianych linków przychodzących. Jak wiadomo, linki są jednym z głównych i najlepiej znanych czynników mających wpływ na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania, dlatego Google, mając świadomość ich nadużywania do depozycjonowania konkurencji (czemu oficjalnie zaprzeczano), daje webmasterom opcję, aby te linki wykluczyć (zrzec się) przy ocenie profilu linków.

Czytaj więcej


Strona 1 z 712345...Ostatnia »