Reklama płatna na LinkedIn – pytania i odpowiedzi

reklama na linkedin

LinkedIn to przede wszystkim dobre miejsce do zaprezentowania swojej sylwetki zawodowej potencjalnemu pracodawcy i zbudowania sieci kontaktów. Z punktu widzenia przedsiębiorcy, to także doskonałe narzędzie rekrutacyjne. Mimo to, reklama na LinkedIn jest rzadko wybieraną formą promocji online wśród polskich użytkowników. Czy słusznie?

Czytaj dalej

Sprawdź jak zachowują się użytkownicy adblocków na Twojej stronie internetowej

Z opublikowanego w połowie sierpnia raportu OnAudience.com przygotowanego przez firmę Cloud Technologies wynika, że Polska plasuje się na pierwszym miejscu w rankingu popularności tzw. adblocków. Specjalne wtyczki, których zadaniem jest blokowanie wyświetlania reklam na stronach internetowych, są aktywne niemal w co drugiej przeglądarce – 46% polskich użytkowników Internetu nie widzi różnych formatów reklamowych. Aby zobrazować…

Czytaj dalej

Działanie reklamy dynamicznej na przykładzie portalu parentingowego dzidziusiowo.pl

Czym jest reklama dynamiczna w sieci wyszukiwania? DSA (Dynamic Search Ads) to rodzaj reklamy w sieci wyszukiwania, który Google rekomenduje dla reklamodawców z rozbudowaną witryną i dużym asortymentem produktów. W przeciwieństwie do standardowych reklam w sieci wyszukiwania, nie trzeba tworzyć listy słów kluczowych, ponieważ reklama dynamiczna działa automatycznie na podstawie zaindeksowanych treści witryny internetowej.

Czytaj dalej