Sprawdź jak zachowują się użytkownicy adblocków na Twojej stronie internetowej

Z opublikowanego w połowie sierpnia raportu OnAudience.com przygotowanego przez firmę Cloud Technologies wynika, że Polska plasuje się na pierwszym miejscu w rankingu popularności tzw. adblocków. Specjalne wtyczki, których zadaniem jest blokowanie wyświetlania reklam na stronach internetowych, są aktywne niemal w co drugiej przeglądarce – 46% polskich użytkowników Internetu nie widzi różnych formatów reklamowych. Aby zobrazować…

Czytaj dalej

Działanie reklamy dynamicznej na przykładzie portalu parentingowego dzidziusiowo.pl

Czym jest reklama dynamiczna w sieci wyszukiwania? DSA (Dynamic Search Ads) to rodzaj reklamy w sieci wyszukiwania, który Google rekomenduje dla reklamodawców z rozbudowaną witryną i dużym asortymentem produktów. W przeciwieństwie do standardowych reklam w sieci wyszukiwania, nie trzeba tworzyć listy słów kluczowych, ponieważ reklama dynamiczna działa automatycznie na podstawie zaindeksowanych treści witryny internetowej.

Czytaj dalej

Reklama na Facebooku – charakterystyka celów kampanii

cele reklamowe na FB

Media społecznościowe, a w szczególności Facebook, to dla marek szansa nie tylko na budowanie pozytywnego wizerunku wśród dotychczasowych fanów, ale też na docieranie do zupełnie nowych potencjalnych klientów. Każdego dnia na portalu Zuckerberga loguje się 15 milionów Polaków, czyli aż 64% wszystkich internautów w naszym kraju. Jak do nich dotrzeć? Najlepiej za pomocą reklamy!

Czytaj dalej