Dotacja UE dla Fine Performance

Dobre wieści!
Choć za kilka dni rozpocznie się kalendarzowe lato, upał nieco wszystkich rozleniwi, a branża zacznie sezon ogórkowy to Fine Performance nie zwalnia tempa. Będzie się działo!

Pozyskaliśmy dotację w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VIII  8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałania 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.

Bartłomiej Kraśniewski Czytaj więcej


Dzień Google dla Agencji – CEE Budapeszt 2014

Już we wtorek 13 maja rozpocznie się kolejna edycja Dnia Google dla Agencji, która tym razem odbędzie się poza granicami Polski. W tym roku Google CEE Agency Day 2014 będzie mieć miejsce w Budapeszcie, aby promować międzynarodową integrację i umożliwić wymianę doświadczeń między agencjami z różnych krajów Europy Środkowej i Wschodniej.

Jacek Hak Czytaj więcej


Hummingbird – nowy algorytm wyszukiwarki na 15 urodziny Google

Google rozwiało wszelkie spekulacje odnośnie zmian w algorytmie wyszukiwarki na konferencji  prasowej w Menlo Park – zorganizowanej 26 września z okazji 15 lat istnienia firmy Google. Amit Singhal (senior vice president and software engineer at Google) poinformował o uruchomieniu nowego algorytmu  Hummingbird (w Polce znany pod nazwą „Koliber”, bądź bardziej żartobliwie opisywany w branży jako „Ptasia Grypa”).

Borys Bednarek Czytaj więcej


Penguin Update 2.0 – nadchodzące zmiany w algorytmie Google

Google Penguin Update pierwszy raz miał miejsce w kwietniu 2012, dotykając aż 5% polskich zapytań – jest to jednocześnie najwyższy odnotowany wynik (3,1% – dla angielskich zapytań, 3% – dla zapytań niemieckich, chińskich i arabskich). Główna różnica między algorytmem „Panda Update” a „Penguin Update” polega na tym, że ten pierwszy odpowiedzialny jest za walkę z witrynami niskiej jakości, natomiast Pingwin skierowany jest przeciw SPAMowi w sieci i dotyczy głównie pozycjonerów prowadzących agresywne działania z wykorzystaniem zapleczy niskiej jakości, piramid oraz linków pozyskiwanych w „nienaturalny” sposób (poprzez SWL’e, linki rotacyjne, etc).

Borys Bednarek Czytaj więcej


Bo w słowie jest siła, czyli jak pisać, aby inni chcieli czytać?

Większość z nas perfekcyjnie włada językiem polskim. Nie ma co się dziwić, w końcu stykamy się z nim codziennie. Już od pierwszych chwil życia słyszymy polską mowę, osłuchujemy się z językiem, a później wraz z wiekiem korzystamy z polskiego coraz bardziej świadomie. Mówimy, czytamy i piszemy … No właśnie, piszemy. Ale czy wiemy co zrobić by przelane na papier słowa miał wielką moc?

Katarzyna Michniewska Czytaj więcej


Data Highlighter – marker danych strukturalnych

12 grudnia Google ogłosiło wprowadzenie nowego narzędzia Data Highlighter, ułatwiającego webmasterom tworzenie znaczników danych strukturalnych (metadanych), bez potrzeby wprowadzania zmian w kodzie HTML strony.

Borys Bednarek Czytaj więcej


Co Google wie o świętach? [infografika]

Do Bożego Narodzenia zostało niewiele czasu. Wielu z nas już dawno dopadła gorączka przedświątecznych zakupów, a wraz z nią potrzeba znalezienia idealnego drzewka i kupienia najdorodniejszego karpia. Tworzymy więc długie listy zadań na poszczególne dni, które mają nam pomóc zdążyć ze wszystkim na czas. Dziwnym trafem okazują się równie czytelne, jak wykresy Jacka Gmocha. Na szczęście o samych Świętach i o tym, jak spędzają je Polacy możemy dowiedzieć się w przystępny sposób od, drugiej po Świętym Mikołaju, najlepiej poinformowanej osoby – poczciwego Wujka Google.

Katarzyna Michniewska Czytaj więcej


Disavow Links Tool – Narzędzie do usuwania linków

Wczoraj, we wtorek 16 października 2012, Matt Cutts, szef działu do walki ze spamem w Google, zaprezentował najnowsze narzędzie – Disavow Links Tool, umożliwiające usuwanie wpływu niechcianych (spamerskich) linków przychodzących. Nowa funkcjonalność, dostępna w Google Webmaster Tools, daje administratorom i właścicielom stron/serwisów internetowych możliwość blokowania/ignorowania niechcianych linków przychodzących. Jak wiadomo, linki są jednym z głównych i najlepiej znanych czynników mających wpływ na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania, dlatego Google, mając świadomość ich nadużywania do depozycjonowania konkurencji (czemu oficjalnie zaprzeczano), daje webmasterom opcję, aby te linki wykluczyć (zrzec się) przy ocenie profilu linków.

Borys Bednarek Czytaj więcej


Raport SEMPO – State of Search Marketing 2012

SEMPO (Search Engine Marketing Professional Organization) to międzynarodowa organizacja non-profit zrzeszająca firmy i agencje zajmujące się marketingiem internetowym (w oryginale digital marketing), w tym także marketingiem w wyszukiwarkach internetowych. Jak co roku, SEMPO wraz z Econsultancy publikują raport State of Search Marketing Report, dotyczący stanu marketingu internetowego.

Michał Góralczyk Czytaj więcej


Reklamy Wideo w Adwords – część 2

Drugą część artykułu (poprzedni wpis: Reklamy Wideo w Adwords), poświęcimy kolejnemu narzędziu za pomocą, którego możemy wyświetlać reklamy wideo – Adwords dla Wideo. Wszystkie formaty wideo (nazywane formatami TrueView), dostępne w tym stosunkowo niedawno oddanym do dyspozycji użytkowników interfejsie, łączy kilka wspólnych cech. Przede wszystkim płaci się w nich za akcję, która została zainicjowana lub zezwolona przez użytkownika. W zależności od formatu jest to rozpoczęcie odtwarzania filmu lub zezwolenie na jego pełne obejrzenie, stąd nazwa stawki CPV (cost per view – koszt za obejrzenie). Dodatkowe kliknięcia, wykonane przez użytkownika po obejrzeniu reklamy jak np.: kliknięcie na URL prowadzące do strony docelowej nie są obarczone dodatkową opłatą.

Tomasz Siemiński Czytaj więcej


Strona 1 z 712345...Ostatnia »