Po co i dlaczego zdecydować się na audyt użyteczności?

audyt ux

Jesteś właścicielem strony internetowej, aplikacji, bloga lub sklepu internetowego? Jeżeli zarządzasz stroną lub jesteś za nią odpowiedzialny, śmiało czytaj dalej. Zależy Ci na dobrych doświadczeniach użytkowników? Chcesz sprawdzić stan i kondycję projektu? Jak i czy Ci może pomóc w tym audyt użyteczności? Wszystko wyjaśnimy.

Czytaj dalej

Rebranding usług Google

Podczas konferencji Marketing Innovations Keynote, która odbyła się 10 lipca 2018 roku, pracownicy giganta z Mountain View zaprezentowali szereg zmian zachodzących w systemach reklamowych Google. Ideą, którą przyświecała programistom wdrażającym zmiany, jest konsolidacja platform marketingowych i integracja ich w większe struktury. Na poziomie interfejsów poprawiona ma zostać z kolei wygoda obsługi oraz rozszerzony zakres funkcjonalności….

Czytaj dalej

Jak zwiększyć zasięg organiczny na Facebooku? 5 sposobów na zaangażowanie fanów

5 sposobów na to, aby zasięg organiczny na Facebooku poszybował w górę

Zmiany w algorytmie Facebooka spędzają marketerom sen z powiek. Profile marek i firm, nawet te z kilkudziesięcioma tysiącami fanów, nie są już promowane w newsfeedzie. Ich miejsce zajmują posty naszych znajomych i rodziny oraz posty z grup. I choć zawsze najskuteczniejszym sposobem na dotarcie do fanów będzie płatna reklama na Facebooku, możemy postarać, aby zasięg…

Czytaj dalej

Reklama PPC – czy Twoja firma jej potrzebuje?

reklamy ppc

Każdy, kto decyduje się promować biznes w internecie, najprawdopodobniej prędzej czy później spotka się ze sformułowaniem reklama PPC. To hasło może pojawić się w literaturze i publikacjach branżowych, związanych z marketingiem online, ale również w ofertach, przygotowywanych przez agencje. Czym właściwie są reklamy PPC i dlaczego warto uwzględniać je w strategii marketingowej? Czy AdWords i…

Czytaj dalej

Reklama płatna na LinkedIn – pytania i odpowiedzi

reklama na linkedin

LinkedIn to przede wszystkim dobre miejsce do zaprezentowania swojej sylwetki zawodowej potencjalnemu pracodawcy i zbudowania sieci kontaktów. Z punktu widzenia przedsiębiorcy, to także doskonałe narzędzie rekrutacyjne. Mimo to, reklama na LinkedIn jest rzadko wybieraną formą promocji online wśród polskich użytkowników. Czy słusznie?

Czytaj dalej